Berichten

Handleiding Google Bedrijfsprofiel

Berichten


Chat met jouw (potentiële) klanten via Google Bedrijfsprofiel

Dit is level 3: Detailbeschrijving

Laatste nieuws

   
Deze handleiding is nog in bewerking. Nog niet alle functies van Google Bedrijfsprofiel zijn er in opgenomen. 

Berichten

Potentiële klanten kunnen met een chat binnen Google Bedrijfsprofiel vragen stellen. Met een chatfunctie kun je die beantwoorden. Vragen en antwoorden zijn openbaar en dus voor iedereen leesbaar.

Google activeert deze functie nog niet in Nederland.

Inhoudsopgave

Chat met je klant

Nadat u de chatfunctie heeft aangezet, zien klanten de knop Chatten in uw bedrijfsprofiel en kunnen ze u een bericht sturen.

  • Berichten zijn zichtbaar in uw bedrijfsprofiel op Google. U krijgt meldingen over inkomende berichten.
  • U kunt het automatische welkomstbericht dat klanten krijgen als ze u een bericht sturen, aanpassen.
  • U kunt in de chat foto’s met uw klanten delen.
    Als uw bedrijfsprofiel meerdere eigenaren of beheerders heeft, kan elk van hen chatten met uw klanten.
  • Klanten zien uw bedrijfsnaam in het chatdialoogvenster staan.

Vragen?

Heb je een vraag? Stel 'm hier!

Call Now Button