Waarom optimaliseren op Google Bedrijfsprofiel?
Omdat jouw concurrent dat niet doet!

Autoriteit op jouw vakgebied

Google Bedrijfsprofiel wordt steeds belangrijker in gevonden worden op het internet. Toen het 10 jaar geleden nog Google Places of Google Local was, was het een formuliertje invullen en klaar. Zo is het al lang niet meer! Google Bedrijfsprofiel is niet meer weg te denken uit Google Zoeken en Google Maps en het is serieus werk geworden om op de hoogste posities terecht te komen. Net zoals in Google Zoeken: alleen de beste jongetjes van de klas komen bovenaan te staan! Of netjes gezegd: zorg dat je een autoriteit wordt op jouw vakgebied.
    

Hoe werkt het?

Het sleutelwoord is ‘actief zijn’, héél actief! Laat aan Google weten dat je bestaat en dat je met je bedrijf bezig bent. Laat Google Bedrijfsprofiel het etalage bordje van jouw bedrijf zijn. Ga je een dag dicht? Meld het op Google Bedrijfsprofiel! Heb je een nieuw product, meld het!
Inhoudelijk gaat het erom dat je je kennis, je services en je producten ruim etaleert. Voordat je daaraan begint, moet eerst zoekwoorden onderzoek worden gedaan om te bekijken met welke woorden je het beste kunt scoren. alle woorden van al je producten naar boven helpen, is vaak niet te doen.
Simpel gezegd: Laat Google weten dat je de beste bent. Neem van ons aan: er komt een moment dat ze je gaan geloven. 🙂
      

Waarom nu?

Juist nu! Het vakgebied SEO is totaal uitgekauwd, jij doet het en jouw concurrent doet het. Dat is een strijd om de eerste plek in de top. Je moet keihard werken om met ‘gewoon’ SEO bovenaan te komen. Alleen door héél slimme acties kun je het beter gaan doen dan jouw concurrent. Voor sommige bedrijven of bedrijfstakken is dat volstrekt onmogelijk. Daarvoor heeft het géén zin om zijn en energie te pompen in het onbereikbare.

Maar hoe zit het dan met Google Bedrijfsprofiel? Goede vraag!
Het aantal bedrijven wat actief en gestructureerd bezig is met Google Bedrijfsprofiel is nog zéér beperkt. Begin jij er nu mee, dan lig je waarschijnlijk voor op jouw concurrent en kun je jouw plek in de top-3 gaan claimen. Top-3? Ja! Top-3. Op Google Zoeken is in eerste instantie ruimte gemaakt voor 3 bedrijven, maar die staan wel vóór alle zoekresultaten. Daar wil je dus staan.
      

Met Basecamp Online vooraan!

We hebben de markt goed bestudeerd en komen tot de conclusie dat we momenteel érg weinig concurrentie in dit veld hebben. We lopen voor de massa uit met ons uitgebreide dienstenpakket voor Google Bedrijfsprofiel.
Ben verstandig en loop samen met ons in de voorhoede.
     

Pakketten

We hebben 4 pakketten samengesteld afhankelijk van het doel wat met Google Bedrijfsprofiel wordt nagestreefd. Dat kan zijn ‘gewoon zichtbaar zijn’, maar het kan eveneens worden ingezet voor het werven van nieuwe klanten. Dat laatste is met name geschikt indien je klanten lokaal werft, laten we zeggen zo’n 25 kilometer in jouw omtrek.

Kijk eens naar de samenstelling en schroom niet om met ons te spreken over noodzakelijke aanpassingen. We denken graag mee!

  S M L XL
 Gericht op Professionele zichtbaarheid Professionele zichtbaarheid Lokale vindbaarheid Lokale vindbaarheid
Voor wie bestemd Kleine bedrijven die landelijk of internationaal opereren. Middelgrote en grote bedrijven die landelijk of internationaal opereren. Bedrijven van iedere omvang die sterk lokaal opereren. Bedrijven van iedere omvang die sterk lokaal opereren en écht een duw willen geven aan ‘vindbaar worden’.
Doel van de vermelding Op een complete wijze zichtbaar zijn in Google Bedrijfsprofiel. Op een complete wijze zichtbaar zijn in Google Bedrijfsprofiel. Klantenwerving Klantenwerving


Initiële werkzaamheden

       
Zoekwoordenonderzoek
Regio onderzoek
Categorie onderzoek
Optimaliseren bedrijfsbeschrijving
Optimaliseren huidige inrichting
Aanmelden bij Bing places for business

Doorlopende werkzaamheden
       
Foto’s plaatsen 1 x per 2 weken 1 x per week 2 x per week  2 x per week 
Posts en /of shopproducten plaatsen 1 x per 2 weken 1 x per week 2 x per week 2 x per week
Training en coaching in de noodzakelijke zelfwerkzaamheid    
Reageren op reviews
Monitoren of vragen via Google worden beantwoord
Periodiek synchroniseren met Bing places for business
Bedrijfsvermeldingen op andere platforms (citations)  
 

Website optimalisatie
       
Optimaliseren van de website voor SEO      
Synchroniseren inhoud website met Google Bedrijfsprofiel      

Rapportage
       
Monitoren van de resultaten
Wekelijks monitoren regiomatrix  1 zoekwoord 3 zoekwoorden 5 zoekwoorden 5 zoekwoorden
Periodiek rapportage- en update gesprek via Google Meet 1 x per kwartaal 1 x per 2 maanden 1 x per maand 1 x per maand

Geadviseerde looptijd
       
 Wij adviseren doorlopend 6 maanden
daarna evaluatie
6 maanden
daarna evaluatie
6 maanden
daarna evaluatie

Investering
       
 Per maand* € 155,- € 195,- € 395,- € 395,-
+ optimaliseren
Call Now Button